Helgen

Helgen var superbra även om jag jobbade varje dag i värmen! Vi har haft 30 grader hela helgen och ingen aircon på jobb. Puha!
Efter jobb på lördagen mötte jag upp Sus och Santi för restaurangbesök på lilla torg och sedan bio, Magic Mike. Allt var supermysigt, men filmen alltså... Man skämdes nästan lite där i biostolen! Haha! Fina kroppar absolut, men själva handlingen var väl sådär. Jag tackar i alla fall Susanna det ödmjukaste för hon var en sådan supersnäll vän och bjöd mig på mat och bio! Tusen tack!

Efter bio gick jag hem och där hade Emil balkongfest! Efter ett tag drog alla ner till stan och då mötte vi upp Sus igen och hörde Rebecca & Fiona på stortorget! Jag och min fulla karl gick hem vid 1 tiden.

I söndags var det återigen jobb och efter det åt jag och Emil på balkongen, för första gången! :) Sen gick vi en sväng nere på festivalen och såg Anne Brun en snabbis.

Igår kom jag hem sent från jobb så vi åt bara och sen hängde i soffan. Just det, jag bakade bröd också!

Nu är jag påväg hem, ska med Emil och Zacki till stan och äta festivalmat och sen höra Melissa Horn spela! Mys!

Ha en fin kväll!

Kommentarer:

1 Susanna:

skriven

Vad är det för gott bröd? Tycker att du ska lägga upp receptet =)

Kommentera här: