Shit pommes frites!

Den (appen) funkar igen efter x antal veckor nere! Det är ju helt fantastiskt! Så kan jag blogga som jag vill igen och lägga in fina bilder och sånt från min vardag! Underbart! Är på väg till jobb nu, sista dagen i en sju dagars i rad arbetsvecka och sista dagen innan SEMESTERN!!! Imorgon kör vi till Västervik och det ska bli så skönt att bara vara tillsammans med nära och kära och min älskade karl som varit borta från mig i fem dagar nu. Bilträff i Västerås har han varit på. Förresten, idag har vi 2 år och 11 månader tillsammans! Tiden går fort! Igår kom härliga Susanna hem till mig och gjorde mig sällskap! Vi åt pizza, drack cola och åt jordgubb/mango dessert. Vi hade hur kul dom helst, skrattade typ 90 procent av tiden! Tack för i går du sköna! Ni får en bild på mina nya låga Converse-skor! Så nöjd med dem!

Kommentera här: