Veckoinlägg

Hej.
Det blir mer veckoinlägg här än varje dag. Men det passar mig bra. Det är mycket i skolan just nu, redovisningsavsnittet är så krångligt, men samtidigt kul och spännande. Men jag fasar för tentan.. Men jag kämpar på!

Vardagarna står bara i skolans tecken, 9-17 varje dag!

Nu denna helg har jag jobbat och igår var jag på överraskningsfest för Macki som har fyllt 30 år! Åkte direkt efter jobb dit så missade själva "surprisandet" men fick tårta ;) Det var en lyckad fest!

Idag har vi sovit länge, ätit hemmagjord brunch, städat hemma, färgat håret (blev överraskande bra!) och fikat med hjärtat på lilla torg. Nu sitter jag på tåget mot jobb och ska jobba till 23.

Räknade precis ut att jag och Emil inte kommer att sova hemma i vår säng på helger i över en månads tid! Vi har så mycket inplanerat! Men det är bara kul! Det är Danmarksweekend, bröllop i Västervik och Tysklandsweekend! :) så ingen lugn stund här inte :)

Ha en fin söndag!

Kommentera här: