En vecka senare, drygt!

Hej. En "hård" vecka har nu passerat! Tentan förra fredagen gick bra, så jäkla skön känsla. Efter tentan åkte jag och och fixade inför festen och mottog blommor som min kära far skickat till mig. Emil stod hela kvällen och lagade olika pajer och jag åkte till Lotta och umgicks med hela Västerviksgänget! Härligt umgänge! När klockan slog midnatt sjöng de för mig! Sedan blev det lördagen den 13 oktober, min 25 årsdag! Härlig morgon med räkmacka och Marabou, kortöppning och ihop-packning inför festen. Åkte ner till mamma för att hämta vi och där fanns det presenter till mig! Hade jag ingen aning om! Och inte den lilla presenten, Emil och min familj hade lagt ihop till en systemkamera från Nikon! Gud så glad jag blev! Sen for vi ner till Skanör och åt lunch och flyttade bord och stolar fram och tillbaka tills vi lyckades. Mycket stressigt men det blev så lyckat! Alla var så fina i sina utklädnader och hade verkligen gått in för det! Det gjorde mig så glad! Lekarna var uppskattade och hela festen blev kanon! Kunde inte bli bättre! :) Tack till alla närvarande! Och tack för alla fina presenter! Ni är bäst! Söndagen hade jag världens huvudvärk och mådde pyton, vi städade bäst vi kunde men sen kom Emils föräldrar hem och hjälpte till. Lagade mat till oss gjorde dem också och bara tog hand om oss. Världens snällaste!

Denna vecka har bestått av projektarbete. Hela veckan har vi pysslat med detta, samtidigt som jag jobbat kväll måndag, onsdag samt hela denna helgen... Behöver jag säga att jag är astrött? ;)

Igår var jag hos Lotta och åt tacos och kollade på film. Mysigt och perfekt lördagsunderhållning för min del!

Nu är jag påväg till jobb i alla fall för 9 h jobb. Sen mysmiddag med världens bästa kille...

Vad gör ni? :)

Kommentera här: