Förlåt!

Verkligen, stort förlåt för dålig bloggning, men har haft fullt upp med plugget.
Idag gjorde vi första tentan som var baserad på 600 sidor på engelska, 17 dagar efter att vi började terminen! Tack för den S.M! Men det gick skitbra om jag får lov att skriva så... så skönt!
 
Ikväll ska vi (tjejgänget ) från skolan ut och äta tillsammans i Malmö och sen ev. utgång! Blir sketaskoj!
 
Just det, jag är så duktig att jag har kommit igång med träningen! Minst 3 ggr i veckan går jag till gymmet och kör konditionspass eller styrkepass! Och vet ni vad? Jag gillar det! Imorgon ska jag köpa träningskläder och skor för att peppa mig ännu mer! Det är skönt med paus från plugget och då är liksom friheten gymmet. Sportslife tränar jag på och det är riktigt bra! Rekommenderas!
 
Nu sitter jag och väntar på att min fiskgratäng ska bli klar, är jättehungrig då jag åt frukost kl. 6 imorse!
 
Hoppas ni mår bra? Vad ska ni göra ikväll?
 

Kommentarer:

1 Susanna:

skriven

Men Josse! Det är ju Friskis du ska rekommendera =)

Svar: hehehe ;)
Josefine Källström

Kommentera här: