Blogg-appen funkar inte på min iPhone

Hej.
Jag har inte kunnat blogga nu på ett tag, för appen hänger sig hela tiden på mobilen och det är oftast den jag bloggar ifrån. 
 
I alla fall, igår skrev jag den sista (förhoppningsvis, om jag klarar den) tentan fram till september! Den känslan är så skön (även om jag drömde inatt att jag missat svara på två hela sidor, jobbigt tills jag vaknade, puuuh!)!
 
Har haft lite svårt att få in min träning nu sen några veckor tillbaka, vilket har varit frustrerande. Men även om jag inte tränar så mycket som jag önskar, så kryper vikten neråt. I dag när jag ställde mig på vågade stod den på det lägsta någonsin! Nu har jag bara -2,8 kilo kvar att träna och "äta" bort, så har jag nått mitt mål! 9 veckor kvar till midsommar, det ska jag klara!
 
Tänkte visa vad jag bl. a. äter till frukost:
1 st Runda Rågform Wasa (fullkornsknäcke)
1 st Ryvita (fullkornsknäcke)
4 st Smörgåsgurka
4 st Leverpastej Light Arboga
1 portion Valio laktosfri lättfil
1 dl Hallon och blåbär
Pumpakärnor (gott tuggmotstånd!)
Sötningsmedel (vid behov)
1 kopp Jordgubbste
 
Gott, nyttigt och du står dig länge! Mums!
 
Idag ska jag läsa två kandidatuppsatser, städa och pilla här hemma och ikväll åker jag till Emma i Helsingborg för lite häng och middag! Trevligt!
 
 

Kommentera här: