Metoddekonstruktion

Mycket spännande ord va? Det är vad jag och mina gruppisar se pysslat med idag från 8-16. Vi satt nere vid havet, på Malmö Högskolas fina bibliotek! Superfint och rogivande studiemiljö. Vi hade väldigt kul i gruppen idag, haha!

Jag for direkt till ett grit-pass och jag blev så jävla svettig! Men skitkul var det! Sus kom på picknick här hemma (skulle såklart varit utomhus, men det är lite för kallt fortfarande), hon hade skitgod pasta/kyckling/pestosallad med sig och jag fixade fruktsallad! En himla rolig kväll. Jag kan btw tipsa om en bra app som heter Tunigo. Massor olika spellistor i massor olika genrer. Perfekt för alla tillfällen! Finns till och med ligga-lista! Haha! Dagens Josefine-tips!

Imorn plugg med gruppis igen, sen ett väldigt efterlängtat BodyPump pass! Jaaa, det var evigheter sen!!! :) Och, -0,2 hekto på vågen imorse från igår morse! I like!!

Kommentera här: