Semesterplanering

Planerar sommarens semester just nu, som jag också gjort de senaste par dagar. LegoLand och LaLandia i tre dagar sedan upp till Skagen i fyra dagar. Jag, Emil, syrran och hennes familj! Hoppas mellansyrran är med också! Ska bli så mysigt med syskonsemster! Vi prövade ju det i somras, bode på hotell i Växjö allihopa inför vår kusins bröllop. Barnen älskade poolen på stället och jag älskar att göra dem glada och lyckliga! Då blir jag varm i själen. Plus att i sommar kommer vi att ha en liten bebis med oss! Om drygt en månad kommer barn nummer tre för min syster! Underbart! :) Älskade ungar! <3
 
Annars är det lite plugg (med betoning på lite) och (mycket) träning som gäller just nu i mitt liv. Imorgon firar förresten jag och Emil 3,5 år tillsammans. Det ska vi såklart fira lite extra denna fredag!
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer:

1 Susanna:

skriven

Jösses, redan 3,5 år. Galet vad tiden går!

Kommentera här: