Trötter flicka...

Fredagskvällen var mycket trevlig! Vi åt god mat och drack gott rött till det! Vi gick hem hit sen och drack lite till och snackade skit! Det blev inte så sent då vi alla var så trötta! Men mysigt var det!

Lördag hade jag huvudvärk :/ Men schlagerspinnade gjorde jag ändå! Jag och Susanna viftade med ballonger, tjoade och tjimmade i äkta mello-anda och cyklade och sjöng! Det var kul faktiskt! (Spinning är inte min favvo direkt). Sen drog vi till Willys och handlade inför kvällen och sen hem för vilning och iordning görning. Sus hämtade mig och vi åkte till Sandra för mellokväll med tacos och massor godis! Det var supertrevligt!!! Och väldigt gott! Hon fick en ostbricka av oss i present!

Igår tränade jag igen (6 ggr på en vecka, jag är stolt över mig själv!) och vi gick en sväng på stan och shoppade smink och åt på fridays. Sen lugn eftermiddag och kväll med brödbak och liten promenad!

Idag började en ny kurs, flummig som tusan men det ska nog gå. Nu sitter jag duschad och trött i soffan efter ett body pump pass! Tvmys nu!

Detta var min helg! Hoppas ni har det bra?!

Bilder från lördagkväll:

Kommentarer:

1 Susanna:

skriven

Hjälp vilken ful bild på mig...haha =)

Kommentera här: