Mitt i Sommaren!

Så är vi mitt i sommaren och allt flyter på. Jobb i nio dagar, en dags ledighet utnyttjades till max med parkhäng och shopping med Mia i stan och sen shopping och parkhäng med picknick med Lotta om kvällen.
 
Vi var nere i Skanör i helgen, tillsammans med Sandra och Jepser, då det var Falsterbo Horse Show. Vi solade och badade på dagen, grillade med Emils mor, far och bror och sen, en riktig härlig sommarfest blev det, med husfest med egen DJ, VIP bord på utestället och firning av mitt och Emils första hångel som "blev till" för exakt fyra år sedan, på samma ställe, efter en Falsterbo Horse Show :)  Helt underbar helg! :) Igår slappa vi hela dagen och var på bio, såg den zombie filmen med Brad Pitt... den var bra! SÅ nu är jag åter på jobb i två dagar, Emil är på en mini-kit-semester, och på onsdag drar vi till Västervik! Jag längtar så galet mycket!!! :)
 
Det var en snabb uppdatering!
 
Jag slänger upp några bilder senare från helgen!
 
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lgen med Sandra och Jesper

Kommentera här: