Torsdag

Haha tråkiga rubriker jag kör på nu, som en riktig dagbok. Måste bättra mig, fe mig bara lite tid, efter tentan på måndag så ska jag bli bättre!

Idag har vi haft seminarium i skolan, ganska värdelöst. Hem och äta med Nip/Tuc som sällskap. Målat naglarna också, kände mig inte så jag i den design jag hade, så köpte ett fin och målade med. Snackade lite med syrran, bebis förväntas komma på måndag! Jag längtar :) Vi ska besöka dem helgen efter påsk! Blir mysigt! Gick till gymmet, för att se att det var en timma för tidigt. Hmm... Hem och hämta lådfronter på posten från IKEA, sen till gymmet igen då för att träna ett ashårt BodyPump pass! Så nöjd! Nyttig räkmacka till middag, endast 222 kcal! Och vågen går nedåt snabbare än vad jag trott! Så kul :)

På tal om IKEA lådfronterna, det var fel färg vi fått :/ Så fick bråka lite med dem över chatten en halvtimma, men det resulterade i nya lådfronter från varuhuset i alla fall! Skönt! Så dem hämtar Emil imorn! Här ska målas imorn också! Hoppas det blir fint! Ska ta före och efterbild :)

Nu börjar min plugghelg. Kl 8 imornbitti hos Sandra!

God natt!

Kommentera här: