Lata söndag.

Nu har en vecka passerat med min fina Alva. Vi har: ätit på McD (Alvas favvo) gått på terrariet i Folkets Park, fikat, kollat på melodifestivalen, kollat på film. Shoppat på Emporia och bakat semlor med Lotta. Bowlat och shoppat och ätit ute. Ätit ute på restaurang, shoppat igen och varit på Aq-ua kul (vattenland). Syrran kom i torsdagseftermiddag, och då gick vi och shoppade och käkade frozen youghurt med barnen. I fredags åkte vi över till Köpenhamn och gick på Den Blå Planet, ett stort och jättefint akvarium. På kvällen åkte vi ner till mamma och åt middag, syrran och familj skulle sova där nere. Alva ville dock följa med mig hem igen på kvällen så vi tog bussen tillsammans in till stan igen. Igår städade jag här hemma och putsade fönster, medan Alva lyssnade på musik och dansade och face-timade med sin bästis. Sen gick vi ner till stan på käkade McD igen och shoppade. Syrran kom sen och hämtade Alva och vår vecka var över. En jättemysig vecka! 


 Vi hade knytkalasmiddag här hemma igårkväll med Emils vänner. Det var jättemysigt, men tiden sprang verkligen iväg. Kl 18 började vi och de sista gick kl 4. Kändes som en timma, max! Idag har vi varit sega och inte gjort så mycket. Jag laddar upp inför morgondagen, då "30 days challange" i HotYoga börjar. Jag skall alltså yoga i värme 60-90 minuter varje dag i 30 dagar. Mitt nya liv väntar... ;) 
Ha en mysig söndagkväll!

Några bilder jag hittade från igår:



Kommentera här: