Regnet öser ner

Regnet öser ner här i Malmö idag. Jag sitter i soffan med tre vetenskapliga artiklar framför mig, en kaffe på bordet och en snorig näsa. Pluggdag är det som gäller idag... Och ni vet ju vad jag tycker om detta? ;) Men det som får mig att hålla mig över ytan är att min älskade Alva kommer i helgen. Det ska bli så underbart att bara få vara med henne och göra massor av roliga saker! Jag hoppas jag blir frisk tills dess, det borde jag bli. 
Jag gjorde nya naglar igår, helt ny form och väldigt neutrala. Jag skiftar stil på mina naglar som andra byter trosor. ;)

Så här ser dessa ut denna gången:
Ha en fin tisdag mina vänner och njut av varje dag. Det finns alltid något med varje dag som gör den speciell och värd att leva!

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Väldigt fina och neutrala naglar!
Bara några månader kvar. Kämpa på!!
Kraaaam

Svar: Så roligt att du skriver så mkt kommentarer, tack :)
Josefine Källström

2 Susanna:

skriven

Supersnygga naglar! Kanske dina bästa hittills :)

Kommentera här: