Hot Yoga - Dag 19,20,21,22 & 23

Vad tiden springer iväg! Dagarna och veckorna bara flyger!
Förlåt för dålig uppdatering i alla fall.
I fredags var vi på kalas hos Emils föräldrar, mamma I fyllde år! Så trevligt!
I lördags yogade jag, sen kom de galna danskarna över för hyggedag- och kväll/natt! Vi hade det så kul!
Söndag, brunch i Helsingborg hos klasskompis Emma! Jättegott! 
Måndag, yoga och heldag i skolan. Blev coachad av vår lärare i SI.
Idag, yoga och skolarbete.

Så det var lite snabbt. Men förresten, är det intressant att läsa om vad jag gör så som mitt upplägg är nu, a la dagbok-style, eller borde jag bara skriva om nåt när jag känner för ett visst ämne eller så? Vad säger ni?




Kommentarer:

1 Charlotte:

skriven

Jag gillar att läsa om vardagen😃

2 Annika:

skriven

Jag vill ha ett inlägg om dagen helst!!

Kommentera här: